Szkolenia dla pracowników rejestracji – czy warto w nie inwestować?

29 stycznia 2020 tagi: Artykuł

Udało Ci się zrekrutować idealnych pracowników do rejestracji w Twojej placówce medycznej? To niewątpliwie duży sukces, ale musisz pamiętać, że ich umiejętności i kwalifikacje należy cały czas podnosić. W jaki sposób możesz o to zadbać? Podpowiadają eksperci firmy Medidesk, oferującej innowacyjną aplikację wspierającą proces telefonicznej obsługi klienta w placówkach ochrony zdrowia.

Pracownik rejestracji medycznej powinien posiadać zarówno ściśle określone umiejętności twarde i doświadczenie zawodowe, ale także kompetencje miękkie, związane np. z komunikowaniem się z pacjentem, rozwiązywaniem trudnych sytuacji czy rekomendowaniem konkretnych usług pacjentom. Nawet jeśli – jako manager placówki ochrony zdrowia – masz pewność, że podczas rekrutacji udało Ci się wybrać najlepszych pracowników, to jednak nie zapominaj, by w nich inwestować. Po pierwsze – inwestując w pracowników inwestujesz tak naprawdę w placówkę oraz budujesz podwaliny pod jej skuteczne, zyskowne funkcjonowanie. Po drugie – pracownik, który ma możliwość rozwoju i podnoszenia swoich kwalifikacji, jest bardziej lojalny wobec pracodawcy. Po trzecie – rozwój nowoczesnych technologii, ale także rosnące wymagania pacjentów wobec placówek sprawiają, że rejestracja to nie tylko miejsce odbierania telefonów, ale swoiste centrum dowodzenia całej przychodni.

Szkolenia dla rejestracji – jakie wybrać?

Wysoko wykwalifikowana, wyszkolona rejestracja zapewnia płynność codziennej pracy placówki, jest gwarancją najwyższej jakości obsługi pacjenta, pełni niezwykle istotne funkcje wizerunkowe, ale również sprzedażowe. Z wieloletniego doświadczenia powstały więc autorskie szkolenia Medidesk, dzięki którym rejestracja staje się doskonale przygotowanym merytorycznie, prężnie funkcjonującym działem każdej placówki! Szkolenia obejmują m.in. tematykę metod i narzędzi wspierających obsługę pacjentów w przychodni, technik komunikacji z trudnymi pacjentami, skutecznej sprzedaży usług medycznych oraz ochrony danych osobowych pacjenta w świetle rozporządzenia RODO. Dzięki szkoleniom dla rejestracji pracownicy zyskują wiedzę:

·      jakich informacji oczekują pacjenci w kontakcie z rejestracją,

·      na jakie grupy można podzielić pacjentów i jak się z nimi komunikować,

·      jak budować swój profesjonalny wizerunek,

·      jak radzić sobie w trudnych sytuacjach,

·      jak w obsłudze pacjenta zachować asertywność,

·      jak skutecznie i profesjonalnie umawiać wizyty,

·      jakie są etapy kontaktu pacjenta z placówką.

Jak podkreślają eksperci Medidesk, szkolenia dla pracowników rejestracji w dobie coraz większej rywalizacji na rynku ochrony zdrowia, zwłaszcza prywatnej, mogą być potężną przewagą konkurencyjną. Warto więc w nie zainwestować!

Wróć na stronę główną bloga