-
Reklama tekstowa z elementami grafiki. Forma idealna dla firm, które planują przekazać potencjalnym klientom więcej informacji na temat swoich produktów i usług.
- Waga – do 500kb, łącznie z grafikami
- Ilość znaków w tekście – bez ograniczeń
Tekst artykułu, dostarczony w dokumencie word, powinien zawierać:
- Tytuł
- Podtytuł (niekoniecznie)
- Treść – z zaznaczonymi fragmentami, które mają zostać wyboldowane oraz podlinkowane (linki proszę umieszczać w nawiasach przy treści, która ma przenosić na wybraną stronę).
- Zdjęcia – (maksymalnie trzy) należy wstawić do pliku tekstowego w miejsca, w których mają znajdować się na stronie.
- W tekście należy wyraźnie zaznaczyć: akapity, wypunktowania, śródtytuły, miejsca plików multimedialnych, wykresy, tabele itp.
-
lokalizacja oraz formaty poszczególnych bannerów dostępne w cenniku reklam [cennik podlinkowany – plik pdf]
-
Wysyłany jest tylko naszym użytkownikom i gwarantuje bezpośrednie dotarcie do wybranej grupy docelowej ( lekarze, dyrektorzy placówek itp.) Mailing wysyłany jest w dowolny dzień tygodnia, ustalany indywidualnie z reklamodawcą.
Po wysyłce dostępny jest raport skuteczności Format mailingu XTML, cieżar nie więcej niż 200 kb, kodowanie mailingu UTF-8

Magdalena pracuje jako redaktor na portalu zdrowotnym portal-medica.pl. Z pasją przekazuje czytelnikom najnowsze informacje z świata medycyny i dba o to, żeby były one zawsze rzetelne. Współpracując z ekspertami, stale poszerza swoją wiedzę i dzieli się nią na łamach portalu.